Brian

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,771 through 1,785 (of 11,256 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Deposit plug-in not working with Event Tickets Plus #1061474
    Brian
    Member

    Hi,

    Thanks for using our plugin. I can try to help out here, but we are limited in supporting plugin compatibility issues.

    We build our own form on the event ticket page as we need to check for a start and end sales date among other things.

    That is a template that can be moved and edited in your theme so it might be possible to add the hook there to get this to work.

    Our themer’s guide shows where to move and edit the template:

    https://theeventscalendar.com/knowledgebase/themers-guide/

    Let me know if you have any follow up questions.

    Thanks

    Brian
    Member

    Hi James,

    Thanks for using our plugins.

    Can you provide some more information about this as I am not able to duplicate right away.

    What is your end of day cuttoff?

    When did you take the screenshot? Is that date correct at any part of the day?

    As the for the Avada map issue that is due to their customization and best to be brought to their attention to fix as we do not support their customizations.

    Thanks

    in reply to: Dúvida sobre o plugin #1061471
    Brian
    Member

    Hi,

    Thanks for the interest in our plugins.

    Our ticketing plugins does not support variation tickets. So it is possible you could create an individual ticket for each, but that would have to be done per event.

    Two things to point out there is no global stock and tickets must be created in events.

    Let me know if you have any follow up questions.

    Thanks

    in reply to: If I bought the wrong plug-in? #1061470
    Brian
    Member

    Ok I have created a license for Community Events.

    You should be able to download it now from your account here.

    Let me know if that is not the case.

    Thanks

    in reply to: Facebook events importing duplicates #1061468
    Brian
    Member

    Hi Caroline,

    Let me know about the patched coding and if that stops the duplicates for you. This patch should be included in the next major release.

    Hi Kristian,

    Thanks for posting here and I think the patch above will fix your issue as well. If it turns out to not be the case, please create your own ticket and we can help you one on one.

    Thanks

    in reply to: La mayoría de los eventos no se pueden importar #1061466
    Brian
    Member

    Hi,

    Does the page or event have a country restriction? Or any other kind of restriction?

    Can you provide some other events that do not work?

    Thanks

    in reply to: The widget wind 'plug-in' doesn't seem to work #1061465
    Brian
    Member

    Great, glad it helps, I am going to go ahead and close this ticket, but if you need help on this or something else please post a new ticket.

    Thanks!

    in reply to: discount price for early buyers #1061464
    Brian
    Member

    Hi,

    I hope we have global stock soon!

    I am going to go ahead and close this ticket, but if you need help on this or something else please post a new ticket.

    Thanks!

    in reply to: Limit total tickets sold but not types of tickets #1061462
    Brian
    Member

    Hi,

    Thanks for the interest in our plugins.

    Currently we only have individual stock for tickets and do not have any resources to help get around that.

    We are working on a global stock feature, but I do not have a timeline when that will be released.

    Let me know if you have any follow up questions.

    Thanks

    in reply to: How to update #1061461
    Brian
    Member

    I am glad to see you were able to figure it out.

    I am going to go ahead and close this ticket. If you have a similar issue or another in the future, please do not hesitate to create a new ticket.

    Thanks!

    in reply to: Compatible with WooCommerce 2.5.0? #1061460
    Brian
    Member

    Hi,

    Thanks for using our plugins.

    We have tested in WooCommerce 2.5 and I am currently running it on my test site without issues.

    It is a good idea to test the updates on a staging site to confirm everything is working correctly before updating a live site.

    Cheers

    in reply to: Request Refund for iCal Importer #1061459
    Brian
    Member

    Hi,

    I found you other ticket and sorry for the lack of replies there, Josh had a family emergency and then we do not work on weekends. We can try to help out again on Monday.

    Otherwise, to request a refund please follow our policy outlined here:

    Refund Policy

    And we can take care of it. Thanks

    in reply to: Sandbox? #1061458
    Brian
    Member

    Hi,

    Thanks for using the Events Calendar.

    Here on the pre-sales forum, I’m afraid we do not provide technical support. I would ask that you take any technical support questions across to our wordpress.org forum – our staff scan it periodically and other community members may also be able to help out.

    The Events Calendar

    Thanks again!

    in reply to: Trouble Importing Events with CSV File #1061052
    Brian
    Member

    Closing this out per your direction.

    Thanks for posting the question on WordPress.org where we do support for the Events Calendar.

    in reply to: Duplicate Events ical Import #1060774
    Brian
    Member

    Hi,

    Sorry for the late reply here.

    I can help troubleshoot this with you.

    How is the ical importer setup? Is it a recurring import? Are you doing one time imports?

    Is every event doubling up or only certain events?

    Can you provide the url for the import in a private reply?

    Let me know and we can go from here.

    Thanks

Viewing 15 posts - 1,771 through 1,785 (of 11,256 total)