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- This topic has 3 replies, 4 voices, and was last updated 7 years, 4 months ago by Support Droid.
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October 21, 2016 at 5:42 pm #1181069FernandoParticipant
Hola.
Necesitamos si se pudiera mostrar en cada ticket que se envía, la información añadida que solicitamos en la compra de las entradas, para que en cada entrada aparezca el nombre de cada asistente y no solo en todas el nombre del comprador.Muchas gracias
October 24, 2016 at 1:07 pm #1182095NicoMemberHola Fernando, como estas?
Gracias por ponerte en contacto con nosotros! El problema que describís es un bug conocido cuyo fix sera incluido en la versión de mantenimiento 4.3.2 (si todo sale bien).
Mientras tanto podes utilizar este plugin de soporte: Tickets Email Options. Una vez descargado, instalado y activado, debes ir a ‘Events > Settings > Tickets’ y allí se mostrara la opción para forzar la inclusión de la ‘attendee meta’ en los emails, debes tildarla y guardar cambios. Eso debería funcionar por ahora!
He linkeado esta conversión con reporte del bug, de esta manera seras avisado cuando el fix ya este disponible. De todas maneras avisame si el plugin de soporte funciona por ahora!
Saludos,
NicoNovember 2, 2016 at 4:22 pm #1186686GeorgeParticipantHello!
I wanted to post a quick note here that we have published a new Maintenance Release today that should address some of the problems reported in this thread.
You can read about the details of this release here → https://theeventscalendar.com/maintenance-release-events-calendar-4-3-2-event-tickets-4-3-2-premium-plugins/
I hope this update helps!
If issues persist, open a new thread in the forums and be sure to include your site’s complete, un-edited “System Information” as per the instructions in this knowledgebase guide.
Cheers,
GeorgeNovember 24, 2016 at 8:35 am #1197073Support DroidKeymasterHey there! This thread has been pretty quiet for the last three weeks, so we’re going to go ahead and close it to avoid confusion with other topics. If you’re still looking for help with this, please do open a new thread, reference this one and we’d be more than happy to continue the conversation over there.
Thanks so much!
The Events Calendar Support Team -
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