Deutscher Support Post date Home › Forums › Calendar Products › Events Calendar PRO › Deutscher Support This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 8 years, 3 months ago by Support Droid. Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total) Author Posts December 7, 2015 at 10:39 am #1037034 alonsoParticipant Gibt es hier User die Deutsch sprechen und eventuell bei einigen Fehlern helfen können. Es ist sehr umständlich mit Google Translator zu arbeiten zumal der nicht immer richtig übersetzt. Das wäre Klasse wenn sich einige finden würden December 8, 2015 at 9:14 am #1037718 BrianKeymaster Hi, We only have people that speak English and Spanish on our team. We can try to work through Google Translate, but that is the only option we have. Thanks Google Übersetzt: Hallo, Wir haben nur die Menschen , die Englisch und Spanisch sprechen, in unserem Team . Wir können versuchen, durch Google Translate arbeiten , aber das ist die einzige Möglichkeit, die wir haben. Vielen Dank December 13, 2015 at 4:11 am #1040318 alonsoParticipant Ok Thanks i will do my best December 14, 2015 at 6:59 am #1040832 BrianKeymaster Ok let us know. Thanks February 18, 2016 at 8:32 am #1076165 Support DroidKeymaster This topic has not been active for quite some time and will now be closed. If you still need assistance please simply open a new topic (linking to this one if necessary) and one of the team will be only too happy to help. Author Posts Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total) The topic ‘Deutscher Support’ is closed to new replies. → Please verify your API key is correctly entered on the settings